sâmbătă, 15 august 2009

Bug mafia -viata noastra 2

Unii o sa spuna, - DACA TU NU II LAUZI:)

Sincer nu e genul meu ,
Dar acest album merita toata lauda, a durat dar a si meritat...... Cand a inceput colaborarea noastra Vlad mi-a zis k e bine pentru mine ca o sa vad ce inseamna lucrul intr-un studio, dar eu m-am uitat crucis si am zis '' Am si eu piese , nu e prima data cand trag o piesa'' ....
Eu vorbesc de studiouri zice Vlad...... intradevar inca de la prima intrare in studiou am inteles la ce se referea.......un mixer de 4 metri aproximativ ......ufff da .
Acum cand ascul albumul inteleg mai bine la ce se referea. Oamenii sunt super profesionisti !
Sa revin la album, un album bine lucrat ce a meritat asteptarea si sunt sigura ca si urmatorul o sa fie la inaltime. Tot ce pot spune este ca sunt mandra ca am colaborat cu aceasta trupa, o trupa ce nu are nevoie de promovare ca sa vanda, o trupa ce are o politica bine pusa la punct, o trupa ce este condusa de o mana de fier......
Viata noastra 2 , poate singurul album ce merita toti banii......

5 comentarii:

  1. Vei mai colabora cu ei sau v-ati limitat la acest album? Stiu ca in principiu depinde de Tataee, dar voiam sa aflu daca ati avut discutii pe tema asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna , Vlad asa a spus, ca o sa mai colaboram si pentru noul album si in mod sigur o sa existe un videoclip si cu Jerryco.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare faza cu studioul :)))

    Vream sa te felicit pentru piesele de pe VN2...sincer ca ma bucur ca ai inlocuit-o pe Adrian Vlad care nu prea s-a ridicat la asteptarile fanilor B.U.G.
    Am si eu o curiozitate :D Uzzi (Alin) tot asa de tacut era si cand stateati la studio sau tot la fel de nepasator era ? :))

    RăspundețiȘtergere